Sabtu, 30 Agustus 2014

τεύει σε σας και σκέφτεται ότι δεν θα πουλήσει τίποτα κακό σε αυτούς; Τι νομίζετε ότι

Οι πωλήσεις είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά επαγγέλματα. Είναι επίσης ένα από τα δυσκολότερα επαγγέλματα. Η πώληση σε πελάτες μπορεί να είναι ένα πραγματικό έργο. Αν κατά τύχη, μπορείτε να πάρετε μια σκληρή αγοραστή, θα πρέπει όλα τα κατάρτισης για να πωλήσει σε αυτόν / αυτήν. Επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω - πουλάτε τον εαυτό σας ως ένα άτομο της ακεραιότητας και ειλικρίνειας προς τους αγοραστές σας; Ή θα επικεντρωθεί μόνο σχετικά με το προϊόν σας; Επιτρέψτε μου να σας θέσω ένα ερώτημα-νομίζετε ότι το λεωφορείο σας το προϊόν μόνο λόγω της αξίας του προϊόντος; Ή επειδή ο αγοραστής πιστεύει σε σας και σκέφτεται ότι δεν θα πουλήσει τίποτα κακό σε αυτούς; Τι νομίζετε ότι κότα να αγοράσετε κάτι; Ποιος πουλάει για εσάς δεν σας επηρεάζει. Έχω δίκιο;

Πώς να πωλήσει τον εαυτό σας στον αγοραστή σας; Ας εξετάσουμε αυτό. Μην έρχεστε αντιμέτωποι με ένα πρόσωπο που γνωρίζει το θέμα; Είστε έτοιμοι με όλες τις απαντήσεις και πάντα χρειάζονται χρόνο για να επανέλθω με την απάντηση. Μπορώ να σας πω αγοραστή σας για τα ανταγωνιστικά προϊόντα σε όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να κάνετε για το προϊόν σας; Είστε σίγουροι ότι ο αγοραστής σας είναι καλό για τον πελάτη σας ή μπορείτε να το πουλήσει για να πάρει μόνο την προμήθεια ή να κερδίσουν το μισθό;

Ξέρετε τακτικές συνήθειες των αγοραστών σας; Ξέρετε για την οικογένειά τους και άλλα προσωπικά στοιχεία; Μην μιλάτε στον αγοραστή σας, όπως ένα σκληρό επικεφαλής επαγγελματίας ή ως ένα φίλο που ξέρει τι είναι καλύτερο; Έχετε συναντήσει ως ένα τίμιο άτομο; Ποια είναι η εικόνα της εταιρείας για την οποία εργάζεστε; Οι υποσχέσεις σας εξυπηρέτηση μετά την πώληση είναι πάντα

Tidak ada komentar:

Posting Komentar